GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS, SZEMÉLYES ADATOK
• Tudok regisztráció nélkül vásárolni?
A lapcentrum.hu oldalon csak regisztrált felhasználóként tud vásárolni. A rövid regisztrációs folyamat során kérjük, valós e-mail címet adjon meg.
• Nem kaptam regisztrációt megerősítő e-mailt?
Kérjük, ellenőrizze a levelezőjében a levélszemét vagy spam mappáját is, előfordulhat ugyanis, hogy a levelezőrendszer oda szűri a regisztrációs linket tartalmazó üzenetet.
• Hol tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
Személyes adatait belépést követően a jobb felső sarokból lenyíló „Fiók” gombra kattintva tudja megváltoztatni, azonban amennyiben meglévő előfizetése adatait kívánja megváltoztatni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
• Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
Amennyiben elfelejtette a jelszavát, új jelszót erre linkre kattintva tud kérni a regisztrációkor megadott e-mail címére. Ha nem fér hozzá ehhez az e-mail címéhez, akkor újra regisztrálnia kell az oldalra, ebben az esetben azonban a korábbi rendeléseinek listája és személyes adatai nem lesznek tovább elérhetők.
• Regisztrálhatok-e a cégem nevében?
Természetesen cégként is regisztrálhat, megrendeléskor cége adószámát feltétlenül fel kell tüntetnie.
SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS
• Megadhatok külön szállítási és számlázási címet?
Megrendeléskor lehetősége van a szállítási címe megadását követően egy ettől eltérő számlázási címet megadni.
• Megadhatok több szállítási címet is?
Lehetőség szerint ilyenkor legyen kedves új megrendelést leadni az egyes termékekre..
• Van kézbesítési díj?
Nyomtatott napi- és hetilapok, valamint magazinok megrendelése esetén a kézbesítési díj az ár részét képezi. Egyéb termékek esetében kézbesítési díjat számolhatunk fel, ennek díját a termék kosárba helyezését követően, a Pénztár oldalon feltüntetjük.
• Mikor kézbesítik a megrendelt könyvemet?
A termék árának beérkezése után (általában 2 munkanap) csomagban, postai úton - legkésőbb 10 munkanapon belül (kb. 2 hét) - történik a kiszállítás.
• Mikor kézbesítik a megrendelt lapomat?
Napilapok esetén -eltérő rendelkezés hiányában- a napilap adott számán a megjelenés napjaként feltüntetett napon.
Egyéb időszaki kiadvány esetén az adott időszaki kiadvány számán a megjelenés napjaként feltüntetett napon.
VÁSÁRLÁS, FIZETÉSI MÓDOK
• Milyen fizetési módok vannak a lapcentrum.hu-n?
Webáruházunkban bankkártyás fizetésre van mód, amennyiben egyéb fizetési módot szeretne igénybe venni, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
• Ki láthatja a banki adataimat?
Fizetéskor megadott adatai teljes biztonságban vannak. A bankkártyás fizetéskor Ön a bank biztonságos oldalán adja meg az adatokat. Ezt senki nem láthatja, egyből a banki rendszerbe fut be. A biztonsági szintje ugyanakkora, mint amikor bankkártyával fizet bárhol vagy utal a bankjából. Mi sem láthatjuk az Ön adatait, amit ezen a banki oldalon ad meg.
NYOMTATOTT LAPOK ELŐFIZETÉSE, MEGRENDELÉSE
• Mikortól indul a napilap előfizetésem?
A nyomtatott lapos előfizetések a következő hónap elsejétől válnak aktívvá, abban az esetben, amennyiben Ön az előfizetést a folyó hó 24-ig befizette és az megérkezett a Kiadóhoz. Tört hónapos indításra nincs lehetőség.
• Mikortól indul a magazin előfizetésem?
Az előfizetett kiadványok kézbesítése az előfizetés létrejöttét követő hónap első megjelenése amennyiben az előre fizetés az adott hónap 24. napjáig létrejön (ha ez vasárnap vagy munkaszüneti nap, akkor az ezt megelőző munkanapig. Az előfizetési díj beérkezése a Kiadóhoz általában 2 munkanap). Az előfizetési díj későbbi megfizetése esetén a megrendelt lapok kézbesítésének megkezdése egy hónappal, illetve egy megjelenési időszakkal későbbre tolódik.
• Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címemet?
A vásárláskor megadott szállítási címre kézbesítjük a kiválasztott előfizetés időtartalma alatt megjelenő lapszámokat. Amennyiben a kézbesítési címet módosítani szeretné, kérjük, küldjön üzenetet az info@lapcentrum.hu e-mail címre vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
• Rendelhetek külföldi címre?
Van lehetősége külföldi címre is előfizetést megrendelni, ám ez esetben a Magyar Postától tudja megrendelni az előfizetéseket a hirlapelofizetes@posta.hu e-mail címen vagy a www.eshop.posta.hu oldalon.
• Hogyan rendelhetek ajándékba?
Amennyiben ajándékba szeretne előfizetni, abban az esetben elég a vásárlás során a kívánt számlázási és kézbesítési címet megadnia. A termékek mellett látható ajándékkártya ikonra kattintva tudja letölteni és kinyomtatni az ajándékkártyát, melyet az előfizetés jelképeként átadhat szerettének.
• Hol találom a korábbi lapszámokat?
Korábbi nyomtatott lapszámokat nem áll módunkban megrendelhetővé tenni.
• Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címemet?
Amennyiben a kézbesítési címet módosítani szeretné, kérjük, küldjön üzenetet az info@lapcentrum.hu e-mail címre vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
• Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?
Az előfizetése lejárata előtt postai úton megküldjük Önnek az előfizetése folytatására vonatkozó, a korábbi periodikával megegyező banki átutalásos számlát/csekket. Amennyiben ez a folytató számla a rajta szereplő határidők betartásával teljesítésre kerül, előfizetését folytatólagosan meghosszabbítjuk. Ha a folytató számlát nem egyenlíti ki, az előfizetése a korábbi befizetett időszak végével automatikusan leáll. Lapcentrum oldalunkon megújuló előfizetésre is elő tud fizetni, mely automatikuson minden hónapban vagy az Ön által választott periodikában megújul.
• Mit jelent a megújuló előfizetés?
A megújuló előfizetés lényege, hogy az Ön által választott periodika szerint automatikusan megújul, tehát ennek megfelelően automatikusan levonódik a bankkártyájáról az előfizetés díja. Önnek nem kell semmit tennie, csak várnia alapot.
• Hogyan mondhatom le az előfizetésem?
Az előfizetőnek lehetősége van lemondani az előfizetését a befizetett időszak végével, ezt az info@lapcentrum.hu -ra írt e-mailben teheti meg. Bizonyos esetekben van lehetősége azonnali leállításra és a fennmaradó időszakra jutó – arányos - előfizetési összeg visszaigénylésére, erről az Általános Szerződési Feltételek rendelkezik. Megújuló előfizetését pedig a fiókban a megújuló előfizetés ikonra kattintva kilistázza megújuló előfizetéseit. Itt pedig a lemondás szövegre kattintva törölheti megújuló előfizetését.
DIGITÁLIS LAPOK ELŐFIZETÉSE, MEGRENDELÉSE
• Mi az a digitális lap?
A lapcentrum.hu oldalon van lehetősége néhány kiadványunknál a nyomtatott változat helyett digitális lapokra történő előfizetést választani.
A digitális napilapok tartalma teljes egészében megegyezik a nyomtatásba került lapszámokkal. A digitális verziót a regionális portálokon, a kapott ügyfélszámával történő bejelentkezést követően, lapozható pdf változatban éri el. A digitális lapelőfizetés kizárólag megújuló előfizetés formában érhető el oldalunkon.
• Mikortól indul az előfizetésem?
A digitális előfizetések a következő hónap elsejétől válnak aktívvá, abban az esetben, amennyiben Ön az előfizetést a folyó hó utolsó előtti napjáig befizette és az megérkezett a Kiadóhoz.
• Hol találom a korábbi digitális lapszámokat?
Amennyiben ön digitális lapra fizetett elő, akkor a digitális lapszámokat a főmenü Digitális Olvasó menüpontjában tudja elolvasni. A digitális lapszámok az előfizetői időszak lezártát követő 90 napig érhetők el az előfizetők számára.
• Hol találom az ügyfélkódomat?
Ügyfélkódját az előfizetési számlája jobb felső sarkában találja.
• Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?
Az előfizetése lejárata előtt postai úton megküldjük Önnek az előfizetése folytatására vonatkozó, a korábbi periodikával megegyező banki átutalásos számlát/csekket. Amennyiben ez a folytató számla a rajta szereplő határidők betartásával teljesítésre kerül, előfizetését folytatólagosan meghosszabbítjuk. Ha a folytató számlát nem egyenlíti ki, az előfizetése a korábbi befizetett időszak végével automatikusan leáll.
• Hogyan mondhatom le az előfizetésem?
Az előfizetőnek lehetősége van lemondani az előfizetését a befizetett időszak végével, ezt az info@lapcentrum.hu -ra írt e-mailben teheti meg. Bizonyos esetekben van lehetősége azonnali leállításra és a fennmaradó időszakra jutó – arányos - előfizetési összeg visszaigénylésére, erről az Általános Szerződési Feltételek rendelkezik.
HOL ÉREM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT?
Az ügyfélszolgálat a lapcentrum.hu domain bármelyik oldaláról elérhető. Ügyfélszolgálatunk e-mail címe a következő: info@lapcentrum.hu
Mediaworks Ügyfélszolgálat:
Telefonszám: +36 46 998 800;
e-mail: ugyfelszolgalat@mediaworks.hu